Dunia

Sempat Menyusukan Anak, lbu Muda Bunvh Dan Buang May4t Bayl Yang Baru Dilahirkannya.

Seorang ibu muda berusia 33 tahun dita.han polis selepas disyaki membu.nuh bayi yang baru dilahirkannya. Lebih ke.jam apabila su.spek terga.mak menyimpan ma.yat si kecil itu di rumah selama dua hari sebelum membuangnya di sebuah warung di Surabaya, Indonesia.

Sekadar gambar hiasan

Penemuan ma.yat bayi tersebut akhirnya membawa kepada pena.hanan seorang wanita. Menerusi rakaman kamera litar tertutup (CCTV) memaparkan tindakan sus.pek membuang bayinya di sebuah warung yang terletak kira-kira 500 meter dari rumahnya.

Semasa s0al siasat, sus.pek mengaku berbuat demikian kerana belum bersedia untuk menambah cahaya mata memandangkan ekonomi keluarga yang tidak menentu selain sudah memiliki tiga anak yang masih kecil.

Sus.pek turut mendakwa telah menyembunyikan kehamilannya itu daripada suami. Setiap kali apabila si suami bertanya mengenai perutnya yang semakin membesar, sus.pek memberi alasan kononnya kem.bung kerana k0mplikasi pil perancang.

Sekadar gambar hiasan

Menurut polis, sus.pek melahirkan bayinya sendirian di bilik air di rumahnya dan dia sempat membersihkan dan menyusukan bayinya. Sus.pek kemudian bertindak ke.jam dengan mene.kup mulut dan hidung bayinya selama lebih 10 minit sehingga man.gsa tidak lagi bernya.wa.

Bimbang tindakannya itu diketahui si suami, sus.pek nekad meny0rok ma.yat man.gsa di dalam almari pakaian dan menutupnya dengan beg tangan selama dua hari. Pada keesokan harinya, sus.pek keluar menaiki basikal untuk membuang ma.yat man.gsa di warung berhampiran rumahnya.

Sumber : jateng tribunnews, 0mm

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Untuk Komen Dan Share Banyak² Ya.. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *